REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

  • 1.Obecné ustanovení
    • a.Tyto reklamační podmínky (dále jen RP) platí pro všechny kurzy realizované Osahatsi, z.s. se sídlem Voskovcova 986/12, Hlubočepy, 152 00 Praha IČO 09117580 (dále jen Osahatsi).
    • b.Tyto RP jsou v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb. O ochraně
    • spotřebitele v platném znění
  • 2.Rozsah a podmínky reklamace nebo stížnosti.
    • a.Zákazník má právo podat spolku Osahatsi reklamaci nebo stížnost na poskytnuté vzdělávací kurzy, a to z důvodu:
      • i.Způsobu výuky lektora
      • ii.Metodického obsahu kurzu
      • iii.Organizace kurzu
    • b.Reklamaci nebo stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace / stížnosti, a to emailem na osahatsi@gmail.com.
    • c.Písemná reklamace musí obsahovat (nebude-li písemnost níže uvedené obsahovat, nebude přijata k dalšímu řízení):
      • i.Kontaktní údaje (jméno, příjmení, email, telefon a IČ – pokud jím zákazník disponuje)
      • ii.Identifikaci kurzu (datum, název, místo konání kurzu)
      • iii.Popis – důvod reklamace / stížnosti
    • d.Způsob a lhůta vyřízení reklamace / stížnosti
      • i.Spolek Osahatsi je povinen reklamaci / stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace / stížnosti.
    • e.Způsob řešení reklamace / stížnosti
      • i.Odpovědná osoba reklamaci / stížnost zaeviduje a informuje výkonný orgán spolku.
      • ii.Předseda spolku prověří předmět – důvod reklamace / stížnosti na daném kurzu (například porovnáním hodnotících dotazníků ostatních účastníků kurzu, konzultací s lektorem atd.). Pokud uzná reklamaci / stížnost za relevantní, zajistí adekvátní nápravu, například náhradu kurzu účastí v jiném termínu, vrácením části nebo celého účastnického poplatku, event. jiným způsobem dle dohody se zákazníkem.