Všeobecné obchodní podmínky
- Preambule
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) platí pro všechny kurzy realizované Osahatsi, z.s.
se sídlem Voskovcova 986/12, Hlubočepy, 152 00 Praha IČO 09117580.
- Tyto VOP upravují vztahy mezi Poskytovatelem a Objednavatelem při objednávání a poskytování služeb.
- Vymezení smluvních stran
- Poskytovatelem je Osahatsi Osahatsi, z.s. se sídlem Voskovcova 986/12, Hlubočepy, 152 00 Praha IČO
09117580 (dále jen Poskytovatel).
- Objednatelem je právnická nebo fyzická osoba, která uskuteční objednávku vzdělávacích služeb
Poskytovatele buď emailem nebo přes objednávkový formulář (dále jen Objednatel). Objednatelem může být
zadavatel firemního či objednávkového kurzu. Objednatelem dále může být jednotlivec, který se
přihlašuje na kurz otevřený jako účastník kurzu (dále jen Účastník).
- Rozsah služeb
- Poskytovatel nabízí širokou škálu kurzů od několikahodinových až po vícedenní kurzy první pomoci.
- Přihlášení na kurz
- Podmínkou účasti na kurzu je řádné podání přihlášky a zaplacení příslušné ceny kurzu ve stanoveném
termínu a stanoveným způsobem.
- Sjednané služby
- Detailní informace o kurzu jsou vždy uvedeny na stránkách www.kurzki.cz u konkrétních kurzů.
Poskytovatel si vyhrazuje právo provést v konečném programu kurzu úpravy, pokud jsou nezbytné a
neovlivní charakter kurzu, popřípadě změnit termín či místo realizace kurzu.
- O změně termínu či místa konání jsou účastníci informováni s dostatečným časovým předstihem
prostřednictvím emailové korespondence.
- Cena
- Cena kurzu je uvedena v informacích o jednotlivých akcích.
- Zrušení účasti na kurzu ze strany účastníka
- Účastník má právo zrušit svou účast. Toto musí být provedeno písemně (emailem).
- Poskytovateli v takovém případě náleží stornopoplatek, který je stanoven podle délky času mezi
zrušením účasti na akci ze strany účastníka (den, kdy bylo toto zrušení poskytovateli doručeno) a
prvním dnem kurzu, a to takto:
- Při zrušení účasti více než 30 dnů před kurzem je výše storno poplatku 15 % z ceny kurzu.
- Při zrušení účasti 30 až 14 dnů před kurzem je výše storno poplatku 30 % z ceny kurzu.
- Při zrušení účasti 14 až 7 dnů před kurzem je výše storno poplatku 60 % z ceny kurzu.
- Při zrušení účasti 7 až 1 den před kurzem je výše storno poplatku 90 % z ceny kurzu.
- Při zrušení účasti první den kurzu je výše storno poplatku 100 % z ceny kurzu.
- Peníze jsou účastníkům vráceny do 14 dnů od zrušení účasti na kurzu.
- Stornopoplatek se nezapočítává, je-li za účastníka zajištěn adekvátní náhradník.
- Zrušení kurzu ze strany poskytovatele
- Poskytovatel je povinen kurz uskutečnit dle podmínek uvedených ve VOP. Realizace kurzu je podmíněna
dosažením minimálního počtu účastníků. Pokud počet účastníků pro danou akci nedosáhne minimálního
počtu, vyhrazuje si poskytovatel právo kurz zrušit.
- V případě zrušení kurzu ze strany poskytovatele bude účastníkům vráceno 100% zaplacené ceny.
- Zrušení kurzu z důvodu vládních COVID-19 opatření
- V případě zrušení kurzu z důvodu vládních opratření v rámci protipandemického zákona storno poplatky
neplatí, pro zrušená termín bude vypsán náhradní
Ochrana osobních údajů
- Odesláním přihlášky Osahatsi z.s. udělujete souhlas dle ustanovení zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, se zpracováváním (tím se rozumí zejména shromažďování, ukládání na nosiče, používání, uchovávání, třídění a předávání) svých osobních a citlivých údajů (jméno, příjmení, e-mail, adresa a telefonní číslo) společnosti Osahatsi, z.s. Tyto údaje budou archivovány zejména za účelem evidence účastníků kurzů, potřebné například dohledání vaší účasti na kurzu, pokud budete například vyžadovat duplikát certifikátu či potvrzení či zpětné vystavení dokladu o zaplacení.
- Jaké osobní údaje shromažďujeme. Při registraci vyplňujete tyto údaje, které také shromažďujeme. Jméno, příjmení, poštovní adresa, datum narození, telefonní číslo a emailovou adresu. V případě žádosti o fakturu na firmu shromažďujeme také údaje o firmě.
- Jak používáme vaše osobní údaje. Osobní údaje, které shromažďujeme nám umožňují evidovat vás jako účastníka kurzu. V případě ztráty certifikátu vám tak snadno vystavíme. Zároveň si dovolujeme cca 2-3 x do měíce zaslat vám nejnovější informace o kurzech první pomoci, zejména upozornění na opakovací kurzy, které vám pomohou osvěžit si znalosti, či nové typy našich kurzů. V případě, že si tyto emaily nepřejete dostávat, stačí nám dát vědět na osahatsi@gmail.com.
- Ochrana osobních údajů. Oshatsi z.s., dodržuje bezpečnostní opatření - včetně administrativních a technických opatření - na ochranu osobních údajů proti ztrátě, odcizení, zneužití, stejně jako před neoprávněným přístupem, odhalením, pozměněním a zničením.
Reklamace
- Obecné ustanovení
- Tyto reklamační podmínky (dále jen RP) platí pro všechny kurzy realizované Osahatsi, z.s. se sídlem Voskovcova 986/12, Hlubočepy, 152 00 Praha IČO 09117580 (dále jen Osahatsi).
- Tyto RP jsou v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele v platném znění
- Rozsah a podmínky reklamace nebo stížnosti.
- Zákazník má právo podat spolku Osahatsi reklamaci nebo stížnost na poskytnuté vzdělávací kurzy, a to z důvodu:
- Způsobu výuky lektora
- Metodického obsahu kurzu
- Organizace kurzu
- Reklamaci nebo stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace / stížnosti, a to emailem na osahatsi@gmail.com.
- Písemná reklamace musí obsahovat (nebude-li písemnost níže uvedené obsahovat, nebude přijata k dalšímu řízení):
- Kontaktní údaje (jméno, příjmení, email, telefon a IČ – pokud jím zákazník disponuje)
- Identifikaci kurzu (datum, název, místo konání kurzu)
- Popis – důvod reklamace / stížnosti
- Způsob a lhůta vyřízení reklamace / stížnosti
- Spolek Osahatsi je povinen reklamaci / stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace / stížnosti.
- Způsob řešení reklamace / stížnosti
- Odpovědná osoba reklamaci / stížnost zaeviduje a informuje výkonný orgán spolku.
- Předseda spolku prověří předmět – důvod reklamace / stížnosti na daném kurzu (například porovnáním hodnotících dotazníků ostatních účastníků kurzu, konzultací s lektorem atd.). Pokud uzná reklamaci / stížnost za relevantní, zajistí adekvátní nápravu, například náhradu kurzu účastí v jiném termínu, vrácením části nebo celého účastnického poplatku, event. jiným způsobem dle dohody se zákazníkem.
Souhals s fotografováním
- V rámci kurzu většinou vznikají fotografie, které zachycují jeho průběh. Na fotografiích se maximálně snažíme, aby na ní nikdo nebyl přímo rozpoznatelný (jde spíše o buď detaily nebo skupinové fotky). Fotografie jsou primárně určeny jako připomínka pro účastníky, velmi výjimečně slouží pro naše propagační účely. Odesláním přihlášky souhlasíte s tím, že vám nevadí být na takových fotografiích zachycen/a. Pokud máte s tímto bodem zásadní problém, stačí nám dát vědět na osahatsi@gmail.com.
Souhlas se zpracováním osobních údajů v rámci evidence účastníků kurzu
- (dle zákona č. 101/2000 Sb. a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679)
V případě, že v přihlášce souhlasíte se zpracováním osobních údajů v rámci Evidence účastníků kurzů první pomoci, udílíte tímto souhlas se zpracováním níže uvedených údajů. Ke zpracování údajů přistupujeme vždy odpovědně tak, aby byly bezpečné a spolehlivé.
Souhlas je udělován správci údajů, který je Osahatsi, z.s. se sídlem Voskovcova 986/12, Hlubočepy, 152 00 Praha IČO 09117580 (dále jen Osahatsi).
- Rozsah zpracování:
- jméno, příjmení
- telefonní číslo, e-mailová adresa
- datum narození
- adresa trvalého bydliště
- Účel zpracování:
- Zasílání důležitých informací o kurzu, na které se klient přihlásil.
- Vystavení certifikátu / potvrzení o účasti na kurzu.
- Vystavení dokladu o zaplacení kurzu.
- Možnost vystavení duplikátu dokladu v případě jeho ztráty či poškození.
- Zasílání e-mailů s novinkami z oblasti první pomoci, zejména s informacemi o opakujících se kurzech a možnostech dalšího rozvoje. Tyto e-maily zasíláme maximálně 3x ročně.
- Doba zpracování:
- Souhlas je udělován po dobu existence spolku.
- Forma zpracování:
- Osobní údaje jsou zpracovávány automatizovaně pomocí databáze Osahatsi, a mohou být dostupné pouze členům organizace. Klient má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravení, výmaz, omezení zpracování, blokování osobních údajů atd. Klient má právo svůj souhlas kdykoli odvolat e-mailem na osahatsi@gmail.com
Dodací a platební podmínky
- Obecné ustanovení
- Tyto dodací a platební podmínky (dále jen DAPP) platí pro všechny kurzy realizované Osahatsi, z.s. se sídlem Voskovcova 986/12, Hlubočepy, 152 00 Praha IČO 09117580 (dále jen Osahatsi).
- Tyto dodací a platební podmínky (dále jen DAPP) platí pro všechny kurzy realizované Osahatsi, z.s. se sídlem Voskovcova 986/12, Hlubočepy, 152 00 Praha IČO 09117580 (dále jen Osahatsi).
- Dodací podmínky
- Otevřené kurzy jsou realizovány dle zozpisu na stránkách http://www.kurzki.cz Individuální a firemní kurzy jsou realizovány po bližší domluvě s koordinátorem / obchodníkem spolku Osahatsi.
- Platební podmínky
- Platba otevřených kurzů, Kurzovné je možno hradit následujícími způsoby:
- Platba proti faktuře, a to buď zálohou na základě informací o platbě zaslaných do emailu nebo přímo fakturou na základě vyplněných fakturačních údajů do přihlášky. Pro účely fakturace je nutno sdělit přesnou fakturační adresu (případně obchodní název, sídlo, IČO, DIČ). Fakturu zasíláme pouze emailem. Pokud faktuře předchází objednávka, je nutno uvést do ní naše fakturační údaje (viz Obecné ustanovení těchto DAPP).
- Upozorňujeme, že kurzy není možné hradit v hotovosti.
- Platba objednávkových a firemních kurzů
- Platba probíhá proti faktuře. Pro účely fakturace je nutno sdělit přesnou fakturační adresu (obchodní název, sídlo, IČO, DIČ). Fakturu zasíláme pouze emailem. Pokud faktuře předchází objednávka, je nutno uvést do ní naše fakturační údaje (viz Obecné ustanovení těchto DAPP).
- Osahatsi si vyhrazuje právo žádat objednavatele kurzu o nevratnou zálohu ve výši max. 30 % spojenou s potvrzením termínu a rozsahu kurzu.