Napojení na praxi, agilní projektově orientované řízení kurzu a metodické zkušenosti týmu.

Máme dlouholeté zkušenosti s vývojem metodiky v oblasti vzdělávání praktických dovedností v humanitární oblasti. Kurz respektuje skutečnou psychologii učení a jsme propojeni s praxí.

  • Individualizace Přizpůsobit se na míru jednotlivým specifickým požadavkům žáka na učení lze jen tehdy, pokud omezíte počet žáků na lektora. Vsadili jsme na malé skupiny a máme s tím jedinečné výsledky.
  • Ne chyba, ale co k ní vedlo Jedině propracovaný systém "zarámcování kontextu chyby" žáka spolu s systematickým a strukturovaným předáním zpětné vazby vede k skutečnému poučení se z chyb a efektivnímu posunu dál.
  • Modelové situace Zážitek je ve výuce dobrý sluha ale zlý pán. Chápeme, že modelová situace musí být dimenzovaná úrovni žáka a především vždy musí následovat kvalitní rozbor a zpětná vazba. Nejde nám o to být "sexy" protože učíme zážitkem. Chceme skutečně využívat potenciál reality k dosažení výsledku.

Cíleně držíme malé studentské skupiny

Kritéria kvality jsou u nás nepodkročitelnou součástí smýšlení o vedení kurzů.

Studenti na lektora

Let metodiky

Lektorů

Vysoký podíl nácviků

Reference

Koho jsme již učili

Psychočas

Psychologická česká asociace studentů

Komplexní výcvik krizových interventů pro výběrovou skupinu katedry psychologie PF JU.

Český červený kříž

Humanitární jednotka

Víkendové kurzy zásad práce s člověkem v krizi pro Český červený kříž.

Univerzita Karlova

Fakulata humanitních studií

Základy krizové intervence pro studenty fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy.