
Rozsah:
Forma výuky:
Cena:
skupiny na dotaz
Počet míst:
skupiny na dotaz
Časové okno:
2 dny
Akreditace:
ANO
Výcvik v e-mailovém a internetovém poradenství
Tento dvoudenní kurz s akreditací MPSV se zaměřuje na vzdělávání v oblasti krizové intervence a deeskalace konfliktu. Účastníci se naučí rozeznávat krizi a blížící se konflikt, zvládat agresi a efektivně komunikovat s klienty pomocí respektujícího přístupu a psychologických nástrojů jako je aktivní naslouchání, reflexe a zrcadlení. Kurz kombinuje teoretické bloky se zážitkovými simulacemi, kde se procvičují reakce na různé emoce a zvládání obtížných situací. Důraz je kladen na individuální přístup a zpětnou vazbu, což umožňuje účastníkům efektivně se učit a rozvíjet své dovednosti.
Kurz je určen pro:
- Pracovníky sociálních služeb
- Profesionály, kteří v práci řeší konflikty či nespokojené zákazníky
- Zdravotníky
- Zájemce o práci na linkách důvěry
- Zájemce mimo pomáhající profese, kteří chtějí rozvíjet dovednosti v oblasti konfliktů
Během kurzu se dozvíte:
- Obecné principy deeskalace a prevence konfliktů
- Jak sdělovat informace člověku v silných emocích
- Specifika deeskalace a práce s emocemi
- Jak reagovat na porušování osobních hranic, urážky, poučování, slovní útoky
Díky přihlášení do našeho kurzu získáte
- Možnost učit se online a tudíž odkudkoliv
- Mnoho zkušeností skrz simulace
- Zpětnou vazbu od zkušených lektorů
- Certifikát o absolvování s akreditací od MPSV
Další důležité informace o výcviku k internetovém poradenství:
- Pro maximální efektivitu a přínos je tento výcvik obvykle vypisován pro uzavřené skupiny. Tento formát nám umožňuje plně přizpůsobit obsah kurzu specifickému prostředí účastníků a navrhnout simulace, které věrně odrážejí reálné situace, s nimiž se mohou ve své praxi setkat.
- Během těchto dní je dotace 5 hodin určená na plnění úkolů