a.Tyto reklamační podmínky (dále jen RP) platí pro všechny kurzy realizované Osahatsi, z.s.
se sídlem Voskovcova 986/12, Hlubočepy, 152 00 Praha IČO 09117580 (dále jen Osahatsi).
b.Tyto RP jsou v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb. O ochraně
spotřebitele v platném znění
2.Rozsah a podmínky reklamace nebo stížnosti.
a.Zákazník má právo podat spolku Osahatsi reklamaci nebo stížnost na poskytnuté vzdělávací kurzy, a to z důvodu:
i.Způsobu výuky lektora
ii.Metodického obsahu kurzu
iii.Organizace kurzu
b.Reklamaci nebo stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace / stížnosti,
a to emailem na osahatsi@gmail.com.
c.Písemná reklamace musí obsahovat (nebude-li písemnost níže uvedené obsahovat, nebude přijata k dalšímu řízení):
i.Kontaktní údaje (jméno, příjmení, email, telefon a IČ – pokud jím zákazník disponuje)
ii.Identifikaci kurzu (datum, název, místo konání kurzu)
iii.Popis – důvod reklamace / stížnosti
d.Způsob a lhůta vyřízení reklamace / stížnosti
i.Spolek Osahatsi je povinen reklamaci /
stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace / stížnosti.
e.Způsob řešení reklamace / stížnosti
i.Odpovědná osoba reklamaci / stížnost zaeviduje a informuje výkonný orgán spolku.
ii.Předseda spolku prověří předmět – důvod reklamace / stížnosti na daném kurzu (například porovnáním hodnotících
dotazníků ostatních účastníků kurzu, konzultací s lektorem atd.). Pokud uzná reklamaci / stížnost za relevantní,
zajistí adekvátní nápravu, například náhradu kurzu účastí v jiném termínu, vrácením části nebo celého účastnického
poplatku, event. jiným způsobem dle dohody se zákazníkem.